piątek, 28 czerwca 2013

Nasze kochane Transformice ;D

Teraz kilka zdjęć z osobami, które są w plemieniu. Nie ma ich za dużo bo niewiele było online, ale i tak mam klika tych zdjęć :)
Tu są takie mini zabawy. :D
Trochę śmiechu, trochę hihu, w naszym plemieniu bawisz się "fiku-miku"!

Były tańce, tańce bez końca. Wszyscy śpiewali "W stronę słońca"!

Kicu kic! New protestant dołączył w mig!
Uwaga! Uwaga! Mamy nowego SEKRETARZA!

Ale za mnie poetka XD
Ten nowy sekrtetarz to Myszkagabi.
A tu mam kilka nie typowych pokoi na tfm.
Tu jest room #deathmatch. Jest fajnie bo każdy może strzelać kulami, nie tylko szaman, tak jak na survivorze.

A tu mamy room #pewpew, na którym nie strzela się tylko kulami. Można też strzelać balonami, skrzyniami, duchami, a także nietypowymi strzałami!

Room #lagball już pokazywałam ale pomyślałam, że skoro mowa o nietypowych pokojach, to o tym też trzeba wspomnieć, ponieważ tam tylko gra się w siatkówkę.
Room definlante wszyscy znamy, ale to także jest dość nietypowy room, więc trzeba by o nim wspomnieć!

A na koniec zostawiłam najciekawszy room na całym Transformice. /room #forteresse jest naprawdę ciekawym pokojem, bo to jedyny room, w którym nie jest się myszką tylko człowiekiem! Jest Medyk (na obrazku) saper i ktoś jeszce, ale nie mam pojęcia kto to jest XD     Jak pewnie wiecie są tam dwie drózyny: czerwoni i niebiescy. Obie dróżyny strzelają do siebie. Wygrywa dróżyna, która zastrzeli najwięcej przeciwników.
Pokażę jak wygląda wybór postaci na #forteresse.
Wiem że słabo widać, bo jest mały obrazek, ale jak wejdziecie na /room #forteresse to to okno właczy wam się odrazu.
Na zakończenie wspomnę, że szkoła się już skończyła, a rozpoczęły się wakacje!
                   "KONIEC PRACY, KONIEC SZKOŁY. WITAJĄ NAS MOTYLE I PRZCZOŁY!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz